Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
GASTROMI wysyła zakupione towary na adres wskazany w formularzu zamówienia, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do doliczenia kosztów transportu jeśli łączna kwota zamówienia nie przekracza 1000 zł brutto.
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 14 dni roboczych ( w zależności od rodzaju zamawianego towaru) od momentu przekazania towaru do wysyłki (dotyczy firm kurierskich). Jeżeli nie istnieje możliwość dostarczenia towaru w podanym terminie Klient zostaje poinformowany o wydłużonym terminie realizacji zamówienia. W takim przypadku Klient może zrezygnować z zamówienia, albo przyjąć nowe warunki realizacji i dostawy.
Podczas odbioru przesyłki Zamawiający ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem , a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedającym.
W przypadku odebrania paczki bez sprawdzenia nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru podczas transportu. Tylko na podstawie protokołu sporządzonego wraz z kurierem przy dostawie możemy wymienić towar na nowy.
Firma GASTROMI nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe podczas transportu.
Zawierając umowę kupna-sprzedaży Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
Dla jednostek budżetowych przewidziane są odroczone terminy płatności (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym).
GASTROMI zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności i zdolności finansowej Zamawiającego.
Do czasu zapłaty całej należności, towar stanowi własność Sprzedawcy (art. 589 KC).
ul. Jemiołowa 26A, 53-447 Wrocław, biuro@gastromi.pl
Projekt i wykonanie: Agencja marketingowa LTB.pl