Zwrot i refundacja

Zwrot i refundacja

W przypadku zwrotu towaru należy skontaktować się ze Sprzedającym.

Na wypadek nieuzasadnionej odmowy odebrania towaru przez Klienta, Klient :

1) pokrywa koszty poniesione przez Sprzedawcę w związku z wysyłką towaru na adres wskazany przez klienta i z powrotem,

2) zapłaci na rzecz Sprzedawcy opłatę manipulacyjną w wysokości 10% ceny sprzedaży brutto zwracanego towaru.

Ponadto, w przypadku stwierdzenia śladów użytkowania zwracanego towaru, jego uszkodzenia czy uszkodzenia oryginalnego opakowania lub jego braku, Klient zapłaci Sprzedawcy odszkodowanie adekwatne do poniesionych strat. Postanowienia te nie wyłączają ani nie ograniczają możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.


Newsletter

Newsletter

www.gastromi.pl- Internetowe sklep z urządzeniami gastronomicznymi.

ul. Jemiołowa 26A, 53-447 Wrocław, biuro@gastromi.pl

Projekt i wykonanie: Agencja marketingowa LTB.pl
idź do góry