Regulamin

Regulamin

§1 Informacje ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego www.gastromi.pl jest firma:

GASTROMI Agnieszka Sosnowska
ul. Jemiołowa 26A
53-447 Wrocław
NIP:614 152 99 70

2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.gastromi.pl wyrażone są w złotych polskich.
3.GASTROMI zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronie internetowej sklepu. 
4. Wszelkie informacje dotyczące produktów umieszczonych w sklepie pochodzą z materiałów i ulotek publikowanych przez producentów.
5. Zdjęcia mają charakter poglądowy, właściwy produkt może różnić się od wizerunku na zdjęciu. 
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do omyłek w opisach i cenach produktu.

§2. Zamówienia

1. Zamówienia odbywają się za pośrednictwem Internetu.
2. Zamówienia można składać także faksem lub telefonicznie w godzinach pracy firmy.
3. Zamówienia poprzez Internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego. 
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia z podaniem numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego, aby móc skontaktować się z Klientem.

5. Potwierdzenie zamówienia odbywa się droga mailową po przesłaniu  informacji dotyczącej dostępności zamówionego towaru.wraz z przewidowaną data dostawy.

Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni nie będą realizowane. 


6. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia zostaną anulowane.
7. Firma Gastromi może odmówić realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

8. W przypadku braku produktu, klient jest o tym poinformowany i może zrezygnować z całości zamówienia, lub jego części albo zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia.

8a. W przypadku gdy Klient przelał wczesniej pieniądze na konto Sprzedającego a nie chce czekac na zamówiony towar Sprzedający po otrzymaniu przelewu na konto odsyła pieniądze Klientowi.
9. Z chwilą potwierdzenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Zamawiającym a Sprzedawcą. Na podstawie faktury proformy wystawionej przez Sprzedawcę, klient dokonuję przedpłaty na konto podane na fakturze proformie.
10. Dowodem sprzedaży towaru jest faktura VAT.

§3. Formy płatności

1. Zawierając umowę kupna-sprzedaży Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- przedpłata 100% wartości zamówienia przed wysyłką towaru na podstawie faktury pro-forma,
- odbiór towaru za pobraniem( do kwoty 2000 zł netto) płatność w momencie dostawy towaru-płatność kurierowi.
- płatność gotówką przy odbiorze towaru w siedzibie firmy GASTROMI.
2. Dla jednostek budżetowych przewidziane są odroczone terminy płatności (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym).
3. GASTROMI zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności i zdolności finansowej Zamawiającego.
4. Do czasu zapłaty całej należności, towar stanowi własność Sprzedawcy (art. 589 KC).

§4. Termin realizacji

1. Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysyłki towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze. 
2. Termin realizacji wynosi średnio w zależności od rodzaju zamawianego towaru od 24 h do 14 dni od momentu potwierdzenia zamówienia.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużania terminu realizacji.

§5. Wysyłka

1. GASTROMI wysyła zakupione towary na adres wskazany w formularzu zamówienia, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do doliczenia kosztów transportu jeśli łączna kwota zamówienia nie przekracza 1000 zł brutto.
2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 14 dni roboczych ( w zależności od rodzaju zamawianego towaru) od momentu przekazania towaru do wysyłki (dotyczy firm kurierskich). Jeżeli nie istnieje możliwość dostarczenia towaru w podanym terminie Klient zostaje poinformowany o wydłużonym terminie realizacji zamówienia. W takim przypadku Klient może zrezygnować z zamówienia, albo przyjąć nowe warunki realizacji i dostawy.


3. Podczas odbioru przesyłki Zamawiający ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody wraz z kurierem , a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedającym.
W przypadku odebrania paczki bez sprawdzenia nie przyjmujemy reklamacji dotyczących uszkodzeń towaru podczas transportu. Tylko na podstawie protokołu sporządzonego wraz z kurierem przy dostawie możemy wymienić towar na nowy.

Firma GASTROMI nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe podczas transportu.

§6. Zwroty

W przypadku zwrotu towaru należy skontaktować się ze Sprzedającym.

Na wypadek nieuzasadnionej odmowy odebrania towaru przez Klienta, Klient :

1) pokrywa koszty poniesione przez Sprzedawcę w związku z wysyłką towaru na adres wskazany przez klienta i z powrotem,

2) zapłaci na rzecz Sprzedawcy opłatę manipulacyjną w wysokości 10% ceny sprzedaży brutto zwracanego towaru.

Ponadto, w przypadku stwierdzenia śladów użytkowania zwracanego towaru, jego uszkodzenia czy uszkodzenia oryginalnego opakowania lub jego braku, Klient zapłaci Sprzedawcy odszkodowanie adekwatne do poniesionych strat. Postanowienia te nie wyłączają ani nie ograniczają możliwości dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.

§7. Reklamacje

1. Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe, posiadają stosowne atesty i są objęte gwarancją producenta.
2. Dokumentem uprawniającym do świadczeń gwarancyjnych jest faktura VAT, bądź oryginalna karta gwarancyjna, jeśli była załączona do przesyłki.
3. GASTROMI nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego zainstalowania oraz użytkowania zakupionego sprzętu.
4. W przypadku zgłaszania reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym w sposób pisemny (e-mail, fax, list tradycyjny). Reklamacje niezgłoszone w postaci pisemnej nie są brane pod uwagę.
5. Wszystkie zgłoszenia oraz termin usunięcia usterki gwarancyjnej są rozpatrywane w ciągu 14 dni. GASTROMI zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu usunięcia usterki w przypadku gdy część zamienna wykonywana jest na zamówienie.
6. Reklamujący obowiązany jest ponieść koszty dostarczenia reklamowanego towaru. Po usunięciu usterki, towar reklamowany jest odsyłany do klienta.

§8. Polityka prywatności.

1. Wszelkie dane osobowe i teleadresowe otrzymane przez www.gastromi.pl za pośrednictwem formularzy zgłoszeniowych i zamówień są traktowane jako poufne i wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia, bądź udzielenia informacji dotyczącej oferty handlowej naszej firmy.
2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez GASTROMI danych osobowych i teleadresowych zawartych w formularzu rejestracyjnym zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.

§9. Postanowienia końcowe.

1. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kc, ponieważ w przekazie elektronicznym nie można wykluczyć błędów systemu zarządzania treścią. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości przed podjęciem decyzji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271). 
3. Korzystanie z serwisu www.gastromi.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.


Newsletter

Newsletter

www.gastromi.pl- Internetowe sklep z urządzeniami gastronomicznymi.

ul. Jemiołowa 26A, 53-447 Wrocław, biuro@gastromi.pl

Projekt i wykonanie: Agencja marketingowa LTB.pl
idź do góry